esc
Vyhledat
Lidé často hledají
Proběhlé akce
Pracovní příležitosti
Jak požádat o službu
Ceník služeb
Zpět na úvodní stránku
Zpět na úvodní stránku
Sledujte nás na Facebooku
+420 284 823 822
Hlavní stránka
O nás
Kdo jsme
Historie
Pracovní příležitosti
Dobrovolnictví
Spolupracujeme
Veřejné zakázky
Služby
Poskytované služby
Jak požádat o službu
Domov pro seniory
Odlehčovací služba
Paliativní péče
Pokladna
Dokumenty
Dokumenty služeb
Výroční zprávy
Rozpočty
Zásady ochrany osobních údajů
Povinně zveřejňované informace
Ochrana oznamovatelů
Prohlášení o přístupnosti
Obědy
Ze života domova
Aktivizace
Plánované akce
Proběhlé akce
Důležitá oznámení
Habrovánek
Kontakty
Zvětšit písmo
Zmenšit písmo
Vysoký kontrast
Výchozí kontrast
PHA_08_Domov Praha 3
Služby
Jak požádat o službu
Jak požádat o službu
Informace pro zájemce o službu
01
Získání formulářů a informací
Nejprve je třeba získat potřebné
dokumenty k podání žádosti
. Tyto formuláře si můžete vyzvednout osobně při schůzce se sociální pracovnicí, nechat si je zaslat e-mailem, poštou nebo stáhnout přímo z
webových stránek
. Součástí podkladů jsou také informace pro nastupující klienty a ceník služeb.
02
Vyplnění žádosti a lékařského vyjádření
K podání je nutné vyplnit Žádost o poskytnutí sociální služby a doložit Vyjádření praktického lékaře. Pokud se žadatel nachází v nemocnici nebo LDN, je možné doložit i předběžnou propouštěcí zprávu. Tyto dokumenty tvoří základní podmínku pro zařazení žádosti do evidence.
03
Podání žádosti a zařazení do evidence
Jakmile jsou dokumenty odevzdány, žádost je zaregistrována do Evidence žadatelů o sociální služby. Sociální pracovnice následně kontaktuje žadatele s potvrzením o zařazení a poskytne informace o dalším postupu.
04
Sociální šetření
Po registraci probíhá návštěva sociální pracovnice v místě aktuálního pobytu žadatele. Cílem je porozumět jeho situaci, potřebám a přáním. Během šetření je žadatel seznámen s Domácím řádem a návrhem Smlouvy o poskytování sociální služby.
05
Rozhodnutí o přijetí
Sociální komise domova posoudí předložené dokumenty, zdravotní stav i kapacitní možnosti zařízení. O výsledku – tedy o schválení či zamítnutí žádosti – je žadatel informován telefonicky, písemně nebo elektronicky. V případě zamítnutí jsou poskytnuty kontakty na jiné vhodné služby.
06
Zahájení pobytu a podpis smlouvy
Před nástupem se dohodne konkrétní datum a čas, obvykle v dopoledních hodinách. V den příchodu se sepisuje a podepisuje smlouva o poskytování sociální služby, s dostatečným časem na její prostudování. Klientovi je od začátku poskytována pomoc při adaptaci a spolupráce s rodinou i odborným personálem je samozřejmostí.
Dokumenty pro žadatele
Ukázat dokumenty
Odmítnutí zájemce
Poskytovatel může odmítnout zájemce, potažmo tedy neuzavřít Smlouvu, pouze z důvodů daných § 91 odst. 3 ZSS, a to tedy v následujících případech:
neposkytuje sociální službu, o kterou zájemce žádá
zájemce nespadá do cílové skupiny (nezjistí nepříznivou sociální situaci)
nemá dostatečnou kapacitu
zdravotní stav zájemce vylučuje poskytnutí pobytové sociální služby (pozn.: tento bod se ovšem netýká terénních služeb sociální péče)
poskytovatel vypověděl Smlouvu zájemci v době kratší než 6 měsíců před jednáním o poskytnutí téže sociální služby z důvodu porušování povinností vyplývajících ze Smlouvy
Poskytované služby
Kapacita služby je celkem 87 míst
Domov pro seniory
Službu poskytujeme na adrese: Habrová 2654/2, Pod Lipami 2570/44, 130 00 Praha 3
Více o službě
Kapacita služby je 7 míst
Odlehčovací služba
Službu poskytujeme na adrese: Pod Lipami 2570/44, 130 00 Praha 3
Více o službě
top